Windows App 開發嘉年華 心得


Windows App 開發嘉年華開趴 挑戰25萬獎學金

其實這次是去玩的,從一開始目標就不是要得獎,而是想知道別人在幹嘛,包括:
  1. 我想知道微軟那邊PM的想法,他們希望開發者能有怎樣的作品
  2. open data 會不會變成一個趨勢?我想這是必然的,那麼Metro有哪幾支APP有用到open API了呢?
  3. 我也想知道目前有在做MetroAPP的公司有哪幾家!除了不支援Windows就死定了的訊連、趨勢、HTC....會不會還有哪幾家也在鴨子划水
  4. 最重要的是DEMO的時候可以看到別人對於Metro這個市場端出來的作品。

        所以囉!規劃架構的時候,就想了一個小不隆冬的企劃,我估計要是用 iOS我自己來寫的話,半小時到兩小時內一定可以完成。我才沒有想要在那邊過夜呢!
        也或許是太輕鬆了,所以一到會場組員開始寫code的時候,我正在看<雲圖>,其中有一段是兩個男的裸體在床上一起蓋一條棉被,剛好大會的攝影機在拍我那邊,我還以為這篇文章最上面的那個連結會變成 " 羞恥!在Hackthon看Gay片的選手"之類的,真是嚇死我了。

一開始不能上網,我們吃完午餐就跑去肯德雞寫了。



現場最矚目的焦點,唯一一組帶直立式桌機的,桌上還放著一本犀牛本
其他組大多是用筆電,有幾個用準系統


作品太爛了,莫再提~~
梗也很爛,DEMO的時候都沒人笑我好難過,

簡單說一下我觀察到的重點好了:
  • Metro還是一片藍海,競爭者少、但使用者也少,很值得一試。
  • 承上,微軟不支援上一代系統已有先例(還不止一次),所以phone 8 的APP未來很有機會變孤兒,要做就做Metro。
  • 如果很怕踏進去陷下去死蹺翹的話,身為程式開發者,要專注的是可以跨平台的應用,用制訂好的protocol來發展,像是DLNA、OAuth、SSL,實際案例就像是今天看到一組很厲害的stream sync。最後如果Metro失敗了,要跳出來也沒這麼難。
  • 有很多人也跟我想的一樣,是來測水溫的,難怪今天看到一些web社群的朋友。
此外,會場門口有Nokia 920的Demo櫃臺,920的夜拍功能實在是太強了、還有無線充電也很厲害。

別人的心得:
http://www.dotblogs.com.tw/shadow/archive/2012/12/31/86391.aspx
看完才發現來了一堆微軟MVP


2 則留言:

StevenHWicker 提到...

Interesting Article. Hoping that you will continue posting an article having a useful information. 小學補習

tutor 提到...

【營養學出路】多面睇!除左考牌仲有咩選擇?
小雲, 2 years ago 1 min 2844
好多人對營養學嘅印象就係出黎做營養師,即係減肥嘅時候要見嘅人,以為佢地嘅工作只係制定減肥餐單,坐係度比啲飲食建議咁。但其實讀營養學唔代表做營養師,出路亦都唔止係呢方面嘅。有意修讀營養學或者已經讀緊而又煩惱緊第時畢業做咩好嘅同學就要同Tutor Circle 尋補一齊睇下呢篇文章喇~


1. 醫院/診所
第一個就係係醫院或者診所做註冊營養師喇,最直接最正路嘅出路之一。但要留意,單單係香港完成營養學課程係唔能夠成為註冊營養師架,畢業之後就再去海外留學考返個牌,先可以係香港以註冊營養師呢個頭銜執業,香港認可來自英國、澳洲、加拿大、美國牌照,而常見嘅會去英國或者澳洲考返黎。如果唔想出國又或者又節省開支嘅話可以選擇由HKU Space提供嘅Postgraduate課程,一樣可以拎到英國牌照。

讀醫有幾辛苦你又知唔知?

讀醫背後嘅辛酸冇人知

營養學出路 - nutritionist
成為註冊營養師係讀營養學嘅常見出路。
圖片來源:Holistic Kenko



2. 食品公司
隨著近來愈黎愈多食品安全事件,例如地溝油、黑心肉呢啲愈爆愈多,市民對於食品嘅健康性愈黎愈重視,因此亦為營養學嘅畢業生創造左好多新嘅出路選擇。食品公司,尤其係標榜健康食品嘅公司都會聘請一啲讀營養學嘅畢業生,為佢地嘅產品比啲意見。同註冊營養師唔同,呢個出路會較多傾向商業,亦可以參與更多嘅範疇,例如市場推廣或者採購。

營養學出路 - food company
愈黎愈多食品公司希望聘請營養學嘅畢業生幫手。
圖片來源:CUNY Urban Food Policy Institute



3. 飲食集團/餐廳
大眾對於健康既關注愈黎愈高,個個都話要食得健康啲,不少食肆都推出「有營餐單」,主打「三低一高」,即低脂、低鹽、低糖、高纖。所以係飲食行業亦都對營養學嘅畢業生開始有需求,同上面食品公司有啲相似嘅係會有更多有關商業方面嘅範疇,例如點樣去宣傳,甚至係有份設計餐單,需要同唔同嘅人打交道,唔係對黎對去都係病人咁悶。

營養學出路 - eatsmart
衛生署推出嘅有營食肆計劃令好多餐廳打響健康飲食頭號。
圖片來源:有『營』食肆



4. 護理產品
人口老化問題困擾住香港眾所周知,除左老人院同埋福利嘅需求愈黎愈大之餘,一啲護理產品或者係保健品亦都形黎一個新嘅市場。加上健康意識提高,服用保健品亦都有年輕化嘅趨勢。面對住突如其來嘅需求上升,相關人手亦當然需要多啲,讀營養學嘅同學仔正正就係呢啲公司要搵嘅人才喇!

營養學出路 - supplement
愈黎愈人注意健康,令保健品市場逐漸擴大。


5. 社區護理中心及老人院
係社區護理中心或者老人院工作應該係大家可以諗到第二正路嘅答案,一樣係人口老化之下愈黎愈多老人家需要照顧,而且生活好左亦都令肥胖問題愈黎愈嚴重,大家第一時間諗到嘅提供減肥建議終於出現喇!幫人減肥,又或者有個別情況係太瘦要增肥,同埋為有特殊需要嘅人制定飲食,例如糖尿病患者同高血壓患者咁。

營養學出路 - elderly
人口老化問題令護理相關行業人手需求大幅上升。補習社
補習免中介
搵補習
補習平台
補習老師

補習免中介
搵補習
flowclass